Service

Punem la dispozitia clientilor mai multe optiuni pentru service-ul produselor comercializate si livrate de catre noi.

We love happy clients!

1. La sediul Beneficiarului

Service pe baza Contractului de service “ON SITE” – la sediul Beneficiarului

Pasi de urmat:  

  • Beneficiarul are obligatia de a trimite o sesizare scrisa, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul aparut si o persoana de contact.
  • Euroimpact va trimite Beneficiarului o confirmare si numarul de inregistrare a sesizarii, dupa care va da curs solicitarii conform angajamentelor contractuale.

2. La punctele de lucru Euroimpact

Service pe baza Contractului de service “ON DEPOT” – la unul din punctele noastre de lucru.

Pasi de urmat:

  • Beneficiarul are obligatia de a trimite o sesizare scrisa, prin fax, in care se va preciza produsul, seria, defectul aparut si o persoană de contact.

  • Euroimpact va trimite Beneficiarului o confirmare si numarul de inregistrare a sesizarii.

  • La primirea confirmarii din partea Euroimpact, Beneficiarul va expedia produsul defect, complet, impreuna cu accesoriile originale (cabluri, manuale, CD-uri, etc.)

  • Numarul de inregistrare Eauroimpact  va fi specificat in avizul de expeditie.

  • Euroimpact va repara produsul si il va retrimite Beneficiarului conform clauzelor contractuale.

3. Pe baza unei comenzi de service

Pasi de urmat: 

  • Beneficiarul are obligatia de a trimite o sesizare scrisa, prin fax, in care se va preciza produsul, seria, defectul aparut si o persoană de contact.
  • Euroimpact va trimite Beneficiarului o confirmare si numarul de inregistrare a sesizarii.
  • Numarul de inregistrare Euroimpact  v-a fi specificat in avizul de expeditie.
  • Dupa identificarea defectului, Euroimpact v-a trimite o oferta de reparare a produsului care va include un deviz estimativ precum si timpul de reparatie al acestuia.
  • Daca oferta este acceptata de catre Beneficiar, confirmarea va fi facuta in scris,  prin fax, iar  EUROIMPACT  v-a demara actiunea de reparatie al produsului  si va emite o factura proforma precum si devizul final al reparatiilor.
  • Produsul reparat va fi returnat doar dupa ce Beneficiarul  va face dovada platii facturii proforme.

4. Alte informatii

  • In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii eronate a Beneficiarului ca ar exista un defect) acesta va fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare al produsului, fixata pausal la 20eur  per reper reclamat.

  • In cazul survenirii unor  defectiuni la produsul achizitionat, firma noastra nu va putea fi facută vreodata raspunzatoare pentru pierderea informatiilor sau datelor, sau pentru orice alte prejudicii ce le-ati putea suferi ca si consecinţa a acestor pierderi, singura noastra obligatie fiind aceea de a repara sau inlocui echipamentul defect.

  • In cazul efectuarii de reparatii hardware pentru echipamentele aflate in garantie, firma noastra nu este raspunzatoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea interveni. Prin urmare, insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor pasibile de a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerandu-se a fi nefondate.

Contactati-ne

Pentru mai multe detalii legate de serviciul service, va rugam sa ne contactati!