
Urmatorul Nivel in Serviciile pentru Clienti
Utilizand solutiile ce permit plasarea comenzii si plata notei direct de la masa se va reduce timpul de asteptare si vor fi mai putine greseli.
In loc ca ospatarul sa alerge incontinuu intre bucatarie si sala de mese, prin utilizarea acestor solutii acesta va avea mai mult timp pentru a oferi servicii de calitate, va putea fi mai grijuliu fata de clienti, iar nota de plata putea fi intocmita mai repede.
Aceste lucruri vor avea un impact semnificativ asupra gradului de satisfactie al clientilor, asupra vanzarilor si asupra numarului de clienti.

Timp Scurt de Asteptare si Eliberarea Rapida a Mesajelor
Ofera personalului tau posibilitatea de o oferi servicii prompte si de o deosebita calitate prin solutiile ce permit transmiterea comenzii si plata chiar de la masa.
Solutiile oferite de EUROIMPACT ofera posibilitatea efectuarii comenzilor si a platii direct de la masa, ceea ce va reduce considerabil timpul de asteptare, va inlatura erorile si omisiunile, iar in final toate aceste avantaje se vor concretiza intr-un volum de vanzari mai mare.
In locul clasicelor note scrise pe hartie, chelnerii pot introduce comanda direct intr-o tableta sau intr-un dispozitiv mobil, iar la final comanda este transmisa instantaneu catre bucatarie. Astfel, nu se vor pierde comenzi, riscul aparitiei erorilor fiind semnificativ redus.
Chelnerii se pot concentra mai mult asupra clientilor si vor putea finaliza nota de plata foarte rapid, indiferent de locul unde se afla pozitionata masa (la bar, in sala sau pe terasa), toate acestea avand un impact semnificativ asupra gradului de satisfactie al clientilor, asupra numarului de clienti si asupra incasarilor.

Distinge-te prin Serviciile Oferite Clientilor
Impresioneaza-ti clientii din momentul in care ti-au pasit pragul cu o tehnologie de varf care iti permite sa le afli rapid dorintele astfel incat sa le poti oferi o experienta personalizata.
Ultimele generatii de tablete, PDA si computere mobile oferite de EUROIMPACT permit personalului restaurantelor sa interactioneze nestingherit cu clientii fara a fi legat de casa de marcat sau POS.
Verificarea rezervarilor, repartizarea la mese si solicitarile speciale ale clientilor pot fi rezolvate prompt, fara ca angajatul sa fie nevoit sa se indeparteze de masa.
Chelnerii pot vedea informatii detaliate despre ingredientele fiecarui fel de mancare precum si ce se poate adauga sau scoate in functie de dorintele clientilor.