Synchron SFA - aplicatie agenti de vanzari

TU CUM CRESTI PERFORMANTELE AGENTILOR DE VANZARI?

Performantele agentilor de vanzari sunt corelate cu un management eficient al datelor. Synchron SFA este o aplicatie software mobila care automatizeaza gestionarea volumelor mari de informatii in procesele de vanzare si distributie si creste astfel eficienta agentilor.

Cu Synchron SFA:

  • Gestionezi optim informatiile necesare in vanzare si distributie;
  • Optimizezi procesul de vanzare din companie;
  • Reduce costul de administrare, timpul neproductiv si diminueaza riscurile;
  • Poti utiliza Synchron SFA si in varianta mobila pentru Android;

BENEFICII

  • Cresterea performantei si a volumului de vanzari ale agentilor;
  • Reducerea costurilor pentru mententata sistemelor IT;
  • Rapoarte si grafice precise privind activitatea agentilor pe teren;
  • Cresterea gradului de fidelizare/satisfactie al clientilor prin accesul agentilor la informatii actualizate si corecte despre comenzi, stocuri si solduri;
  • Optimizarea rutelor, planificarii  si raportari specifice ale activitatilor zilnice; toate reunite au ca rezultat o mai buna organizare a fortei de vanzari pe teren;
  • Integrare 100% cu Synchron ERP, eliminarea redundantei operarii datelor;
  • Posibilitate de integrare cu alte aplicatii de tip ERP.

 

    10 PASI PENTRU SUCCES

    1. Stabilirea rutelor pentru agentii de vanzari (ERP);
    2. Vizualizarea rutelor de catre agenti (Synchron SFA);
    3. Vizita la client (Synchron SFA);
    4. Verificarea stocului (Synchron SFA);
    5. Preluarea comenzii (Synchron SFA);
    6. Trimiterea comenzii (Synchron SFA);
    7. Confirmarea si aprobarea comenzii (ERP);
    8. Facturarea din comenzi si incasarea facturii (ERP);
    9. Verificarea soldului (Synchron SFA);
    10. Generarea rapoartelor (Synchron SFA / ERP).