SC Euroimpact ofera servicii de garantie si post-garantie tuturor clientilor, la cele mai inalte standarde si in conformitate cu cerintele producatorilor.

Firma noastra ofera garantie tuturor produselor comercializate, cu exceptia materialelor consumabile.

Ce inseamna Garanţia EuroImpact?
Garanţia face referire la repararea sau înlocuirea gratuită a unui produs datorită defectelor de fabricaţie apărute în perioada de garanţie specificată de Producător. Orice altă defecţiune apărută în această perioadă nu poate face obiectul garanţiei. In general, garanţia este asigurată de către Producător, prin SC EUROIMPACT


Garanţia Calităţii
Produsele comercializate de SC EUROIMPACT SRL BUCURESTI sunt 100% testate din punct de vedere calitativ şi au o fiabilitate superioară, conform standardelor impuse de partenerii nostri. Insa in cazul defectarii în condiţii normale de utilizare a produselor , pe durata perioadei de garanţie, firma noastra garanteaza clientului service-ul si repararea produsului.

Compania noastra este certificata ISO9001 lucru ce demonstreaza angajamentul nostru catre produse de calitate si eficienta.

Service
Există mai multe opţiuni pentru service-ul produselor livrate de EUROIMPACT :

Optiunea 1 :  În baza Contractului de service "ON SITE" - la sediul Beneficiarului

Pasii Ce Trebuie Urmati:

  • Beneficiarul are obligaţia de a trimite o sesizare scrisă, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul apărut şi o persoană de contact.
  • EUROIMPACT . v-a trimite Beneficiarului o confirmare şi numărul de înregistrare a sesizării, după care va da curs solicitării conform angajamentelor contractuale.


Optiunea 2 :  În baza Contractului de service "ON DEPOT" - la unul din punctele de lucru EUROIMPACT

Pasii Ce Trebuie Urmati:

  • Beneficiarul are obligaţia de a trimite o sesizare scrisă, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul apărut şi o persoană de contact.
  • EUROIMPACT . v-a trimite Beneficiarului o confirmare şi numărul de înregistrare a sesizării.

  • La primirea confirmării din partea EUROIMPACT ., Beneficiarul va expedia produsul defect, complet, împreună cu accesoriile originale (cabluri, manuale, CD-uri, etc.). Numărul de înregistrare EUROIMPACT  va fi specificat în avizul de expediţie.
  • EUROIMPACT v-a repara produsul şi îl va retrimite Beneficiarului conform clauzelor contractuale.


Optiunea 3 :  În baza unei Comenzi de Service

Pasii Ce Trebuie Urmati:

  • Beneficiarul are obligaţia de a trimite o sesizare scrisă, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul apărut şi o persoană de contact.
  • EUROIMPACT . v-a trimite Beneficiarului o confirmare şi numărul de înregistrare a sesizării.

  • Dacă Beneficiarul acceptă oferta, el va face dovada plăţii facturii proforme şi va trimite, în cazul în care service-ul este solicitat la unul din punctele de lucru EUROIMPACT, produsul defect, complet, împreună cu accesoriile originale (cabluri, manuale, CD-uri, etc.). Numărul de înregistrare EUROIMPACT  v-a fi specificat în avizul de expediţie
  • După identificarea defectului, EUROIMPACT v-a trimite o ofertă de reparare a produsului care va include un deviz estimativ precum şi timpul de reparaţie al acestuia.

  • Dacă oferta este acceptată de către Beneficiar, confirmarea va fi făcută în scris,  prin fax, iar  EUROIMPACT  v-a demara acţiunea de reparaţie al produsului  şi va emite o factură proformă precum şi devizul final al reparaţiilor. Produsul reparat va fi returnat doar după ce Beneficiarul  va face dovada plătii facturii proforme.


Informatii Aditionale

In cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei (datorate convingerii eronate a Beneficiarului că ar exista un defect) acesta va fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare al produsului, fixată pausal la 20  EURO per reper reclamat.


In cazul survenirii vreunor  defecţiuni la produsul achiziţionat, firma noastră nu va putea fi făcută vreodată răspunzătoare pentru pierderea informaţiilor sau datelor, sau pentru orice alte prejudicii ce le-aţi putea suferi ca şi consecinţă a acestor pierderi, singura noastră obligaţie fiind aceea de a repara sau înlocui echipamentul defect (sau părti ale acestuia).


In cazul efectuării de reparaţii hardware pentru echipamentele aflate în garanţie, firma noastră nu este răspunzătoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea interveni. Prin urmare, insistăm asupra necesităţii salvării prealabile a tuturor datelor pasibile de a fi pierdute, orice reclamaţii ulterioare considerându-se a fi nefondate.

Pentru mai multe detalii legate de serviciul de garantie si service, va rugam sa ne contactati.



















Oferte Exceptionale

Preturi Avantajoase

Produse Profesionale

 


 

» Terminale Portabile

» Etichete Adezive si Non-Adezive

» Imprimante Etichete

» Cititor Cod De Bare

» Producator Etichete Autoadezive

» Solutii Coduri De Bare

» Solutii Etichetare si Scanare

» Solutii De Culegere Automata A Datelor

» Produse

» Solutii

» Magazin On-Line

» Contact

 

www.e-barcode.ro | www.avocatvikyiordache.ro | www.trixibeautyimage.ro | www.auto-dad.ro | www.m-a.ro

imprimante coduri de bare | imprimante etichete | imprimante thermal transfer | imprimante direct termice | imprimante fixe | imprimante portabile | imprimante etichete autoadezive
imprimante direct termice | imprimante etichete PVC | cititoare coduri de bare | cititoare RF | cititoare wireless | scanere coduri de bare | scanere wireless | cititoare portabile | cititoare RFID | cititoare magnetice
cititoare 2D | scanere 2D | cititoare carduri | scanere portabile | scanere mobile | cititoare mobile | terminale portabile | terminale mobile | etichete autoadezive | etichete carton | etichetePVC | etichete adezive
etichete policromie | etichete RFID | etichete termice | etichete thermal top | etichete neadezive | taguri de carton PVC | etichete high gloss poliester | etichete rezistente | etichete non adezive | etichete tag
taguri carton | taguri PVC | taguri RFID | etichete in rola | solutii complete inventariere | solutii etichetare | solutii gestiune inventariere | solutii cu ajutorul codurilor de bare | solutii depozite | solutii ERP
achizitii de date | solutii cantarire si etichetare | solutii marcare si etichetare | solutii gestiune depozite | solutii wireless | solutii etichetare | solutii industriale | solutii mobile | solutii ticketing
solutii emitere bilete | solutii emitere carduri | barcode | barcod | cod de bare | RFID | solutii coduri de bare | terminal portabil | terminale cu scaner de cod de bare | terminale cu cititor incorporat
piese de schimb | accsorii si piese de schimb imprimante | piese de schimb imprimante | piese de schimb cititoare | Datamax, Casio, Oneil, Maxatec, Argox, Extech, Codesoft, Bartender, CarlValentin

imprimanta cod de bare | imprimante etichete | imprimanta portabila | imprimante termice | cititoare de coduri de bare | cititoare coduri de bare 2d | cititoare carduri | scanere cod de bare | cititoare carduri magnetice | cititoare mobile | terminale portabile | terminale mobile | etichete autoadezive | etichete carton | etichete pvc | etichete termice | etichete non adezive | etichete in rola | etichete autocolante | imprimante carduri | coduri de bare | scanner coduri de bare | program coduri de bare | cititor coduri de bare wireless | program etichete | printare etichete | etichete autocolante rola | aparate de etichetat | masina de etichetat | cititoare | terminal coduri de bare PDA | terminal coduri de bare PALM | cititoare coduri bare PDA | cititoare coduri bare PALM | PALM scaner coduri de bare | PDA scaner coduri de bare

Toate Drepturile Rezervate@2010 | Web Design By Pro Design Innovations | Optimizat pentru IE 7, IE 8, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera | 

cod de bare, coduri de bare, alocare cod de bare, imprimante coduri de bare, cititoare cod de bare, terminale portabile, scanere cod de bare, etichete, etichete autoadezive, autocolante, etichete cod de bare, textile, tag, riboane, producator etichete autoadezive, solutii coduri de bare, solutii etichetare si scanare, solutii de culegere automata a datelor